Ако наскоро сте станали абонат на този оператор и все още не сте в течение на всички възможности, които той предлага, вероятно си задавате въпроса: „Как се проверява сметка на а1?“ Решихме да хвърлим малко повече яснота по този въпрос и да помогнем на всички, които имат нужда от това.
Вероятно желаете да проверите вашия текущ баланс – нещо, което е напълно естествено. И въпреки че в договора са упоменати всички детайли на услугата, всички знаем колко объркваща може да бъде цялостната информация и как предпочитаме просто да намерим точен и кратък отговор на въпроса, който в момента ни вълнува.
А и винаги е добре човек да си следи баланса на сметката, независимо от това колко мегабайти и включени минути има неговия план. Винаги е възможно нещо да бъде пропуснато, нещо да не е огледано както трябва и ако не се вземат навременни мерки проблемът да се задълбочи и да навлече неприятности.
И така, как се проверява сметка на а1? Нека да видим.
Ако желаете да проверите вашето потребление до момента, може да направите това, като изпратите специален код. В зависимост какво точно желаете да научите за вашето потребление – проверка на фактура, проверка на включени услуги, екстри смс или такива за разговори, нещо, свързано с мобилния интернет или А1 клуб, то можете да го направите веднага, с помощта на гореспоменатия USSD код.
Така например, ако имате желание да проверите текущо потребление, достатъчно ще бъде да наберете от вашата клавиатура *123*5*1#, след което просто да натиснете зелената слушалка. По този начин веднага ще ви бъде върнат смс, с който операторът ще ви уведоми за вашето потребление до момента и какъв е баланса на вашия кредит. Хубавото на тази проверка е първо, че става много бързо и второ, независимо в кой час на деня искате да я направите, тя е винаги достъпна.