Нежеланата поща, или по-скоро така нареченият СПАМ, е практика която стана много досадна , предимно за компаниите. Всъщност това представлява висок процент от имейл трафика.
Тази бомбардировка от спам имейли се увеличава, когато се регистрираме на уеб страници с нашия имейл адрес, когато правим онлайн покупка или когато го правим на уебсайт, който ни интересува. В крайна сметка е неизбежно нашият имейл адрес да попадне в ръцете на компании, които са посветени на масовата електронна реклама.
За да се избегне практиката на така мразения СПАМ, се появяват нови технологии и решения, но спамърите също стават все по-бдителни и усъвършенствани в своите техники за избягване на бариерите, които потребителите изграждат, за да ги избегнат.
Не улеснявайте тези компании да получат вашия личен имейл
Ето някои препоръки за избягване на СПАМ във вашата поща:
-Блокиране на податели. След като ги блокира, Google директно ще изпрати тези съобщения в папката за спам, тъй като ще счита подателя за ненадежден. Трябва да имате предвид, че СПАМ лентата се изтрива автоматично след 30 дни.
-Маркирайте тези съобщения като СПАМ. По този начин уведомявате услугата за съобщения и тези съобщения отиват директно в папката за спам. Въпреки това системата не винаги ги игнорира. тъй като го прави автоматично.
-Можете да персонализирате настройките на спам филтъра. Има по-строга опция от Google, която ви помага да филтрирате спама. С него можете да създадете списък с безопасни податели, така че този филтър да не се прилага за всички, тъй като е лесно да пренасочите някои към папката за спам. (Тази функция не е налична в безплатната опция на Google Apps.)
Препоръки
Имате два различни имейл акаунта. Препоръчително е да имате имейл за лични и бизнес въпроси, който съдържа само доверени контакти. Можете да използвате другия акаунт, за да се регистрирате в уебсайтове, форуми и др.
Никога не отговаряйте на този тип съобщения. Това е начин да потвърдите пощата си и входящата ви кутия ще се напълни още повече с нежелан СПАМ.